Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משרד חקירות פרטי – למה הוא משמש ומה העלויות?

משרד חקירות פרטי – למה הוא משמש ומה העלויות?
קרדיט freepik.com

תחום החקירות הפרטיות הוא רחב מאוד. משרד חקירות פרטי הוא משרד שפועל על פי רישיון וסמכות ממשרד הפנים כדי להביא ראיות משפטיות בסוגיות שונות וכדי לפתור מחלוקות עסקיות ומשפחתיות. בשורות הבאות נפרט מהם התחום הנפוצים לחקירה בשראל, כמה עולה חקירה ואיזה משרד מומלץ.

מה עושה משרד חקירות פרטי

תפקידו של משרד חקירות פרטי הוא לספק שירותי חקירה בתחומי החוק. זה אומר שניתן לשכור את שירותיו של חוקר פרטי לכל תחום שתצטרכו מהדברים האישיים ביותר ועד למורכבים ביותר. כל עוד החוקר פועל ברישיון ובהתאם לחוק החקירה תהיה חוקית. ישנן דוגמאות לחקירות פרטיות כמו מעקב אחר בן הזוג שטוען שהולך להיפגש עם חברים בערב ולאחר חקירה התגלה שהלך באופן קבוע לשחק בקלפים לצורך הימורים. היו מקרים בהם החקירה העלתה שכל החשדות שבת הזוג בוגדת אינן נכונות וכו\'. לפניכם מספר סוגי חקירות כלליות שניתן להזמין ממשרד חקירות פרטי, והן הנפוצות ביותר בשיראל:

חקירה בענייני משפחה וגירושין

במקרים בהם המשפחה מתמוטטת זה קורה בדרך כלל כשאחד מבני הזוג מגזים ונוטה להשתמש באלימות, בוגד או מסתיר דברים שהוא עושה. לפני גירושין חשוב שהנפגע ייצא זכאי ויקבל את הפיצויים המגיעים לו בעקבות הנישואין הכושלים שיצר בן הזוג הפוגע. בפנייה אל עורך דין בענייני גירושין מומלץ גם לפנות לחוקר פרטי כדי שיביא לראיות שיתקבלו אחר כך בבית הדין. החקירה נעשית באופן דיסקרטי והיא חשאית לחלוטין. החקירה יכולה להתנהל כנגד אלימות פיזית, אלימות כלכלית, בגידות והסתרת נכסים.

חקירה בענייני צוואה וירושה

הרבה מחלוקות יכולות להתפתח כאשר בן משפחה בעל ממון ונכסים נפטר ואינו משאיר צוואה מסודרת לחלוקת הנכסים. לעיתים גם קורה שאת הצוואה כתב איתו יחד אחד מבני המשפחה כדי לשרת רק את האינטרסים הכלכליים שלו. כדי להתמודד עם מחלוקת שכזו לעיתים נדרש חוקר פרטי לבדיקת מהימנות הצוואה, חקירה דיסקרטית של התכתבויות, ציטוט לשיחות טלפון ומעבר על מיילים כדי לשפוך מעט אור שונה על המחלוקת המשפחתית.

חקירה בעניינים עסקיים

עסקים מצליחים ובעיקר כאלו שנמצאים בצמיחה כבירה לא יכולים להרשות לעצמם לקחת סיכונים גדולים מידי. במקרים כאלו, כדי לא להפסיד כסף, בוחרים בעלי עסקים לשכור שירותים של משרד חקירות פרטי ולבדוק דברים שונים כמו: מעקב ובדיקה היסטוריה של שותפים עסקיים, ביצוע חקירה של מתחרים ומעקב אחר פעילות החברה עצמה כדי לוודא שאכן מתנהלת בצורה יעילה ורווחית.

מה העלויות של משרד חקירות פרטי

עלויות של משרד חקירות משתנות בהתאם לצרכים, לשעות החקירה, מספר שעות מעקב,שימוש בעזרים טכנולוגיים, הפעלת קשרים וכו\'. מחירון של משרד משתנה גם הוא ממשרד למשרד ואין כל כך פיקוח על הנושא. הדרך הטובה ביותר לדעת כמה תעלה לכם חקירה היא פנייה למשרד החקירות המומלץ ולבקש ממנו הצעת מחיר. בפנייה אל המשרד ציינו בקצרה מי אתם, מה הצורך שלכם ומה אתם מצפים שהחוקר הפרטי יעשה עבורכם. ככל שתתנו יותר מידע כך גם התשובות שתקבלו יהיו ברורות יותר.

איפה למצוא משרד חקירות פרטי

התייעצו כבר עכשיו עם אחד המומחים ממשרד דגן חקירות. צוות החוקרים המיומן של המשרד ישמח לסייע לכם ולביא לכם את האמת בזמן קצר ובמחיר הגון.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...