Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מקומות אירוח בהרצליה

מקומות אירוח בהרצליה
תמונות באדיבות לוטוס

הרצליה היא אחת הערים היפות שאזור מישור החוף מציע. העיר מחזיקה באזור תעשייה רחב ובו חברות הייטק רבות, שמורת טבע מדהימה הנקראת אפולוניה, ומתמחי בילוי רבים. כל אלו ועוד, הופכים את הרצליה ליעד חם בתחום התיירות ומקומות האירוח המציעים חדרים לפי שעה.

מקומות אירוח בהרצליה
תמונות באדיבות לוטוס

השכרת חדרים לפי שעה מתאימה לקהל יעד רחב של אנשים וביניהם זוגות אוהבים, עובדי הייטק שמעוניינים במנוחה של שעה שעתיים וכמובן נהגים ומטיילים עייפים שמצפה להם עוד נסיעה ארוכה.

אם אתם עובדים באזור התעשייה, באחת מחברות ההייטק, ואתם מרגישים כי כואב לכם הראש או עייפות כבדה, ויש לכם עוד יום ארוך וחשוב לפניכם, תוכלו להשכיר חדר בשעות הנוחות לכם, בו תוכלו לנוח. החדר יספק לכם מיטה נוחה ורחבה עליה תוכלו להניח את הראש ולישון לכמה שעות. לאחר מכן כאשר תתעוררו, תוכלו לקחת מקלחת טובה ולחזור אל מקום העבודה בכוחות מחודשים.

נהגים – לפעמים יש נסיעות ארוכות בהם ניתן להרגיש את העייפות נופלת עליכם, או את כאב הראש כמונע ממכם לעקוב אחר הסיטואציות המתרחשות בכביש, במקרה כזה כדאי לעצור למנוחה. בהרצליה קיימים מגוון של חדרי אירוח הניתנים להשכרה לפי שעה ובהם תוכלו לחטוף תנומה של מספר שעות, לאכול, להתקלח ולצפות בסדרת טלוויזיה טובה. לאחר שתרגישו כי העייפות או כאב הראש עבר ואתם מסוגלים להמשיך לנהוג, תוכלו לחזור ולנהוג ליעדכם.

לא תמיד יש זמן לחופשה ארוכה הלוקחת מספר ימים, אם אתם ספונטניים ורוצים לצאת לחופשה זוגית של מספר שעות, יש באפשרותכם להשכיר חדרים לפי שעה. תוכלו להתחיל את היום בהשכרת חדר וקבלת טיפול זוגי בספא של מקום האירוח, ולאחר מכן לטייל יחדיו בשמורת הטבע אפולוניה הנמצאת לרגל חופי הרצליה ומאפשרת לכם מבט על הים ועל שרידים מהעבר. ניתן להמשיך את יום החופש במסעדה טובה לארוחת צוהריים ולהמשיך לכיוון אחד ממתחמי הבילוי שהעיר הרצליה מציעה.

לחצו כאן על מנת לצפות בחדרים לפי שעה בהרצליה.

אטרקציות בעיר הרצליה

אם אתם מטיילים אשר מגיעים אל העיר הרצליה לביקור, ישנם כמה אטרקציות שכדאי לבקר בהן:

  • מרינה הרצליה – הרצליה היא עיר המכילה נמל גדול בו עוגנות סירות רבות במשך כל עונות השנה. מומלץ לבוא ולטייל בטיילת של המרינה המכילה מסעדות רבות, בתי קפה, חנויות וכמובן את נוף הים. אם אתם מעוניינים, תוכלו להצטרף ולשוט באחת מההפלגות היוצאות מידי חצי שעה או שעה מהמרינה.
  • אפולוניה – אפולוניה או בשמו השני תל ארשף, הוא גן לאומי הנמצא לרגל חופי העיר. תוכלו להסתובב בפארק ולצפות בשרידים מהעבר, כמו, כבשן זכוכית, מבצר צלבני, מסגד סידנא עלי ועוד. המסלול מונגש לבעלי צרכים מיוחדים ולמשפחות עם עגלות.

יתרונות השכרת חדרים לפי שעה

לחדרים לפי שעה יש יתרונות רבים והם: יחס אדיב ושירות אישי, אי צורך בהזמנה מראש, ביצוע צ'ק אין וצ'ק אאוט בכל שעות היממה, פרטיות וכמובן חיסכון כלכלי.

בחדרים לפי שעה אתם לא צריכים לבצע הזמנה כמה ימים מראש, אלא להתקשר ולשאול האם יש מקום פנוי, במידה שכן, מקום האירוח ישמח לארח אותכם מעכשיו לעכשיו. אפשרות זו היא יתרון עבור אנשים ספונטניים או מקרים בהם לא מרגישים טוב וזקוקים למקום מנוחה. בנוסף, ניתן להשכיר את החדר לפי שעות, כאשר זמן השהייה המינימלי הוא שעה. תוכלו להגיע ולבצע צ'ק אין בכל שעה ביום, למשל, בשלוש בבוקר, שבע בערב, אחת בצהריים וכן הלאה. אותו העניין חל על שעת ביצוע הצ'ק אאוט. הדלפק פתוח 24 שעות ביממה ומספק לאורחים שירות אדיב ויכולת הגעה בשעות הנוחות להם.

השכרת חדר לפי שעה לזמן בו אתם מעוניינים לשהות הוא חיסכון כלכלי, עקב היכולת לשלם רק בעבור השעות בהם אתם בחדר, בניגוד למקומות אירוח אחרים הדורשים תשלום לכל היום. יתרה מכך, החדרים לפי שעה מספקים ללקוחות פרטיות, הבאה לידי ביטוי בחניה דיסקרטית ותשלום אנונימי.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...