Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מעשנת – שדרוג אמיתי לאוהבי הבשר

מעשנת – שדרוג אמיתי לאוהבי הבשר
קרדיט freepik.com

מעשנת הבשר הפכה לכלי מבוקש הן עבור בשלנים חובבים והן עבור שפים מקצועיים כאחד כאשר היא מביאה את אמנות הבישול והצלייה לגבהים חדשים. העישון מעניק טעם עמוק ועשיר לבשרים, ומאפשר להם לשמור על המיצים הטבעיים שלהם תוך יצירת טעם מעושן ייחודי שהוא גם מעורר תיאבון וגם משביע. במאמר זה, נחקור את עולמם של מעשני בשר, נחשוף את ההיסטוריה שלהם, את סוגי המעשנים השונים הזמינים, ונציע טיפים וטכניקות להשגת הארוחה המעושנת המושלמת.

מעשנת – טעמים שנשארים אתכם 

הנוהג של עישון בשר קיים כבר מלפני אלפי שנים ושימש בעיקר כאמצעי לשימור המזון. תרבויות עתיקות ברחבי העולם, כולל בני המאיה, המצרים והאינדיאנים, השתמשו בעשן כדי להאריך את תוקף הבשר והדגים. כיום, העישון התפתח לטכניקה קולינרית המעניקה טעם ורכות למגוון רחב של בשרים.

ישנם מספר סוגים של מעשנות בשר הזמינים בשוק, כל אחד מציע יתרונות וחסרונות ייחודיים. כמה מהסוגים המבוקשים ביותר כוללים:

  • גריל קמאדו

גרילי קמאדו הם כיריים קרמיות מגוונות שיכולות לתפקד כגריל, מעשנת ותנור. גרילי קמאדו, הידועים בשל שימור החום והבידוד המצוינים שלהם, מסוגלים להשיג מגוון רחב של טמפרטורות, מה שהופך אותם למתאימים לעישון ולטכניקות בישול אחרות.

  • מעשנת עץ

מעשנים חדשניים אלה משתמשים בכדורי עץ כמקור הדלק שלהם, מעשנת זו מספקת  בקרת טמפרטורה מדויקת ונחשבת ידידותית יותר ממעשני פחם.

  • מעשנת חשמלית

המעשנת החשמלית מופעלת על ידי חשמל ומשתמשת בגופי חימום ליצירת עשן וחום. היא ידועה בנוחיותה ובקלות השימוש שבה, אך עשויה שלא לספק את אותו עומק טעם כמו מעשנות פחם או עץ ולכן יש לבחון את השימוש בה על פי התאמה אישית.

4 טיפים מעולים לעישון הבשר שלכם ושיפור הטעמים

בכל סיטואציה בה אתם מבצעים צלייה או בישול, תמיד טוב לדעת וללמוד טיפים חדשים המשפרים לכם את היכולות. יש לנו מספר טיפים עבורכם לעישון הבשר:

  • בחרו את העץ הנכון לעישון

סוגי עצים שונים מעניקים טעמים ברורים לבשרים מעושנים. העצים המבוקשים יותר הם היקורי, מסקיט, תפוח, דובדבן ואלון. התנסו בשילובי עץ שונים כדי למצוא את סגנון הטעם המושלם אליו אתם מתחברים.

  • השקיעו בתיבול

השקיעו במרינדה, המלחה ותיבול. זה נכון שהבשר יכול לצאת טעים גם ללא, אך כאשר אתם מתבלים נכון, אתם פשוט משדרגים ברמה גבוהה את הבשר שלכם.

  • דאגו לבדוק טמפרטורה

השתמשו במד טמפרטורה חדשני המודד בדיוק את החום במעשנת. מד זה מבוקש גם בקטגוריית אביזרים לטאבון כי הוא פשוט מאפשר בישול, אפייה וצלייה מדויקים.

  • היו סבלניים

עישון בשר הוא תהליך בישול איטי ונמוך שיכול להימשך בין מספר שעות ליום שלם, תלוי בגודל וסוג הבשר. אל תפתחו את המעשנת לעתים קרובות, מכיוון שהדבר ישחרר חום ועשן, ויוביל לזמני בישול ארוכים יותר ולתוצאות לא אחידות.

חברת קמאדו היא מהמובילות בתחום מעשנות הבשר ובתחום האפייה בטאבון ומספקת למענכם את המוצרים האיכותיים ביותר לצליית בשר ולעישון בשר, בנוסף לאבזור בהתאמה אישית. מעשנות קמאדו הן מהמעשנות המתקדמות בישראל וברכישתן תקבלו שירות אמין, סבלני ומכיל. אחריות, תפעול מקצועי ברמה גבוהה וליווי מקצועי מהרגע הראשון. 

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...