כבוד לשוק לוד החדש והססגוני, שנבחר לארח את הקמפיין החדש של פריגת – בכיכובו של שלום מיכאלשווילי, מהשחקנים הבולטים בישראל וחבר בשלישיית מה קשור.
הקמפיין, תחת הכותרת "בטבע שלנו", אשר עלה לאוויר השבוע, צולם לפני מספר ימים בשוק העירוני בלוד ובדומה לקמפיינים קודמים מציג את דמותו הקומית של מיכאלשווילי "הגאון".
הבחירה בשוק לוד המחודש, הייתה העדיפה בקרב יוצרי הקמפיין, בזכות השדרוג המשמעותי והמהפכה החזותית שעבר, ובזכות הצבעוניות המרשימה והתוססת של אחד השווקים הממותגים בישראל, אשר מושך אליו מדי שבוע אלפי קונים מלוד ומהאזור כדי ליהנות מקשת של צבעים, ריחות וטעמים.
שוק לוד פועל כידוע במרכז העיר העתיקה מאז שנות ה-60. כחלק מפרויקט מקיף לחידוש העיר העתיקה, החליטה עיריית לוד לחדש את מתחם השוק העירוני ולהפוך אותו לעוגן מרכזי בעיר. במסגרת הפרויקט –בהשקעה של מיליוני שקלים, מחודש כל מתחם השוק הקיים (כ-10 דונם) ויפותחו בו כיכר שוק עירונית חדשה, רחבת שוק רב-תכליתית ו-2 רחובות חדשים החוצים את המתחם ומאפשרים חיבוריות לרחובות המקיפים אותו. הפרויקט כולל: ריצוף הכיכר והרחבה, סלילת כבישים, ריהוט רחוב ייחודי, תשתיות מים, ביוב וניקוז, כולל מערכת תשטיפים חדשה, גינון, תאורה דקורטיבית, שירותים, ודוכנים אחידים. במקביל מפותחת לשוק פרוגרמה תפעולית, קולינארית ועיצובית חדשה, וכן הצללות מיוחדות ואחידות שמשוות לשוק מראה חדשני ומזמין.
ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו פגש בשחקן שלום מיכאלשווילי בעת צילומי הקליפ. "כבוד לשוק לוד. מאות אלפי ישראלים ייחשפו לשוק שלנו וזה בוודאי ישמח את הסוחרים היקרים", אמר רביבו.
את הפרסומת ניתן כמובן לראות בערוצי הטלוויזיה המסחריים, 12 ו-13 וכן ברשתות וביו-טיוב.