ללמד את הגוף לטפל בעצמו- כך תעשו את זה

ללמד את הגוף לטפל בעצמו- כך תעשו את זה
קרדיט: pexels.com

אם אתם הורים לילדים, בוודאי אמרו לכם לא פעם שכדי שהילד יתחזק ויתחשל כדאי לתת לו להתמודד עם בעיות ולא תמיד להגיש לו את הפתרון על מגש של כסף. דרך ללימוד כיצד להתמודד היא ע"י הצגת אותו סוג של בעיות רק בצורה עדינה וקלה יותר. התמודדות עם הבעיות בדרגה קלה מביאה לכך שכאשר יתקל בהן בצורה חמורה יותר הוא ידע טוב יותר כיצד להתמודד. את אותו דבר בדיוק כדאי לעשות עם הגוף שלנו. הומאופתיה קלאסית  היא שיטת טיפול המבוססת  בדיוק על אותו עיקרון. לעיתים ישנם חומרים או הרכב חומרים שלגוף קשה להתמודד איתם והתוצאה היא מחלה או בעיה. תרופה הומאופתית מכילה את הרכב החומרים שהביא לבעיה רק בצורה מדוללת מאוד, מה שמאפשר לגוף להכיר את אותו חומר ולפתח את השיטות כיצד להתמודד איתו. הדבר יביא בהדרגה להיחלשות הבעיה עד היעלמותה.

למי מיועד טיפול הומאופתי ואילו בעיות?

טיפול הומאופתי מיועד לכל מטופל, החל מתינוקות ועד קשישים. הומאופתיה קלאסית מבוססת על תשאול מקיף של המטופל (או הוריו) כדי להבין בצורה הטובה ביותר מהו שורש הבעיה ממנה הוא סובל. כדי לאבחן בצורה מדויקת, התשאול יהיה יסודי ומפורט ויכלול היכרות טובה מאוד עם המטופל בכל הנוגע למצבו הרפואי, בעיות מהן סובל כעת וסבל בעבר ובכלל היסטוריה רפואית, הרגלים, אורח חיים, תזונה ועוד. על סמך כל אלה תופק עבורו תרופה הומאופתית, רמדי, אשר לקיחתה על בסיס קבוע בהתאם להוראות המטפל תביא עם הזמן לשיפור משמעותי עד להיעלמות הבעיה לחלוטין ואף לאורך זמן.

לבחור את המטפל הנכון- צעד ראשון בדרך להחלמה

טיפול הומאופתי מסייע למגוון רחב של בעיות, החל מאקזמה ובעיות עור דרך אלרגיות שונות ועד בעיות עיכול. ההומאופתיה רואה באותה צורה בעיות הקשורות לגוף וכאלה הקשורות לנפש. פעמים רבות המקור לבעיה הוא אחד. כדי להבטיח שאתם מטופלים היטב, בחרו הומאופט בעל ניסיון רב, מטפל אשר עוסק כבר שנים בתחום, שטיפל במטופלים רבים והצליח לסייע לפתרון בעיות שונות. כדאי לחפש המלצות של חברים, קרובי משפחה או אנשים שאתם סומכים על דעתם. חשוב לבחור מטפל בעל גישה מתונה, כזו שנותנת מקום הן לרפואה המשלימה והן לרפואה קונבנציונלית.

אליהב שוע  הוא מטפל הומאופתי בעל ניסיון רב. הוא עוסק בתחום מעל שלושים שנה ומאחוריו טיפולים מוצלחים במגוון רחב של בעיות. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך תבחרו שער כניסה לבית הפרטי שלכם בצורה הטובה ביותר?
אם אתם מחפשים שער כניסה לבית פרטי, חשוב שתדעו כי...
איך עורך דין פלילי יכול לעזור בסגירת תיק במשטרה?
פתיחה של תיק פלילי במשטרה היא לא דבר פשוט. אם...
הדרכה וייעוץ: המפתח לסביבת עבודה בטוחה וירוקה
בעולם העסקי המתפתח במהירות, ארגונים מוצאים עצמם בפני אתגרים מורכבים...
הדרך לעולם ההדפסה התלת מימדית והצבעונית
העולם הטכנולוגי של היום מציע פתרונות מתקדמים וחדשניים כמעט בכל...
נפגעתם בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד
תאונות דרכים יש לצערנו לא מעט, וחלק משמעותי מהן כולל...
שוק ההון: תחום שכדאי לכל אחד להכיר
אנשים שהם היום בשנות הארבעים או חמישים לחייהם חונכו במשך...
באיזה שלב מומלץ לפנות לעורך דין פלילי
הפניה לעורך דין פלילי צריכה להיות בשלב מוקדם ככל האפשר....
איך נראה ביתן תערוכה שאי אפשר להתעלם ממנו?
אנשים שרוצים לקדם את העסקים שלהם בעולם בוחרים הרבה פעמים...
הפעלות יום הולדת שאפשר לעשות לבד
חוגגים יום הולדת לילד/ה? רגע לפני שאתם משלמים הון למפעילים...
איך עושים שיפוץ בבית?
אחד מהדברים שהכי מטרידים אנשים שרוצים לעשות שיפוץ בבית, זו...
דילוג לתוכן