Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להסדיר את החובות – המידע המלא

להסדיר את החובות – המידע המלא
credit: canva.com

כאשר אדם חב כסף לאדם אחר או לגוף פיננסי אך איננו מסוגל לעמוד בהחזרים החודשיים ומגיע למצב של קריסה כלכלית בעקבותיהם, מומלץ לבצע הסדר חובות אל מול הנושים ובאמצעות משא ומתן להגיע לפשרה באמצעות פריסת תשלומי החוב ואף הקטנתו. עם זאת, ללא ספק משא ומתן בין נושים לבין חייבים עלול להיות מורכב ולא פשוט, ולכן התייעצות וייצוג של עורך דין הסדר חובות יכולה לסייע לכם לשמור על האינטרסים שלכם במשא ומתן באופן מיטבי. במהלך הסדר החובות ניתן לצמצם את החוב, לוותר על חלק מהכספים או לפרוס אותו לתשלומים נוספים לאורך תקופה ארוכה יותר.

לא לפחד מהליך חדלות הפירעון

ללא ספק להליכי חדלות הפירעון (פשיטת הרגל) יש שם רע בעולם העסקים, אשר משול הלכה למעשה לכישלון, אך בניגוד לשם הרע מדובר בהליך אשר נועד להקל על אנשים ששקעו בחובות שאינם יכולים לשלם אותם למגוון נושים. מטרתו של הליך חדלות הפירעון הוא להחזיר לחייב את עצמאותו ולמעשה לשקם אותו מבחינה כלכלית, ולאחר מתן ההפטר אף לפטור אותו מחובותיו ולהעניק לו התחלה חדשה. עם זאת, מדובר בהליך שהוא לעיתים מורכב, סבוך ומלא בבירוקרטיה ולכן מומלץ להתייעץ ולקבל סיוע משפטי מהמומחים בתחום. בכל הנוגע לבחירת עורך דין חדלות פירעון מומלץ לחפש ניסיון רב בניהול תיקים מורכבים, כמו גם לתת את הדעת על יחסי האנוש של עורך הדין- ההתנהלות בהליך חדלות הפירעון לעיתים איננה פשוטה ואתם זקוקים לעורך דין שתרגישו עימו בנוח ויהיה אדיב ומכיל, יבין את הקושי ויסייע לכם לצאת לעצמאות כלכלית מחודשת.

להתמודד עם כונס הנכסים

ההתנהלות אל מול כונס הנכסים לעיתים מורכבת, על כמה וכמה כאשר ישנם מספר נושים בעלי עדיפות שונה בכל הנוגע לנכסים ולכספים של החייב. לכן, התייעצות וייצוג משפטי של עורך דין כינוס נכסים יוכל לסייע לכם למצות את זכויותיכם ולשמור על האינטרסים שלכם. עורכת הדין אירה פררבה נוי היא עורכת דין מומחית בכל הנוגע לתחם כינוס נכסים, בנקאות, הוצאה לפועל, פשיטת רגל והליכי חדלות פירעון, כמו גם הסדרי חובות. עורכת הדין פררבה נוי בעלת ניסיון רב של שנים רבות בייצוג וייעוץ משפטי, וסייעה למאות לקוחות מרוצים למצות את זכויותיהם ולשמור על האינטרסים שלהם בהליכים השונים. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? צרו עימנו קשר בטלפון 0545421980 או דרך טופס צור הקשר באתר הבית שלנו, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
מהו ייפוי כוח מתמשך ומתי צריך אותו
ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך חשוב אשר מאפשר לכם למנות...
חשבו על המורשת שלכם לעתיד
לכל משפחה יש את העניינים הפרטיים שלה שמחייבים התייחסות מקצועית...
לקבל את כל השירותים בענייני משפחה תחת קורת גג אחת
"משפחה היא לא פיקניק" הוא משפט מוכר שנאמר לכל מי...
הדרך לשיקום כלכלי
במסגרת משרדי "משרד עורכי דין אתי חסן", אני מייצגת חייבים...
עזבונות ירושות וצוואות בהיבט המשפטי
בניהול עזבונות וירושות, החשיבות של צוואה כתובה ומנוסחת כהלכה לא...