כיצד ניתן למשוך כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים? קידום אתרים- הבחירה הנכונה

כיצד ניתן למשוך כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים? קידום אתרים- הבחירה הנכונה

הלימה בין שורת חיפוש למילות מפתח. הכיצד? בכל דקה ברחבי העולם קיימים מיליוני גולשים ברשת האינטרנט. כל אחד מהם הקליד מילות חיפוש רלוונטיות עבורו בהתאם לצרכיו האישיים ולדרישות שהוא זקוק למלא באותו רגע נתון. כאשר הגולש הממוצע מקליד את מילות המפתח- מילות החיפוש שלו, הוא כלל לא מודע לתהליך המשמעותי והמורכב מאוד שמצוי בלבת "מוח" המחשב באותה עת. תהליך זה הוא למעשה התאמה של מנוע החיפוש ( לרוב גוגל- הנבחר כמנוע החיפוש הפופולרי ביותר על ידי מרבית הגולשים) בין שני מרכיבים- הראשון שורת החיפוש של אותו גולש- על פי מילות קוד, מילות חיפוש ייחודיות שבהן הוא השתמש והאתר הוא האתר הרלוונטי שמצוי באינטרנט ועשוי להתאים באופן המיטבי ביותר. אלא שברור לכול, כי לכל ביטוי חיפוש קיימים אתרים רבים ( לעתים במספרים עצומים) של תוצאות חיפוש. ברור גם, שככל שמילות החיפוש מדויקות יותר- הרי שתוצאות החיפוש יהיו מן הסתם רלוונטיות יותר- הסקירה הממוחשבת של מנועי החיפוש מגולמת ביכולת על אנושית של המוח של המחשב העולמי.

כיצד ניתן למשוך כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים? קידום אתרים- הבחירה הנכונה

אלא שפה בדיוק מצוי היתרון שח מנועי החיפוש, אבל גם החיסרון שלהם- לכל שורת חיפוש קיימת, כאמור, יופיעו מן הסתם מספר רב של תוצאות חיפוש על פי רשימה הולכת ויורדת.

רשימת התוצאות מתגלגלת פעמים רבות על פני מספר רב של עמודים. מה עושה לרוב הגולש הממוצע? נכון. נכנס אך ורק לאתרים המצויים במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש ומתעניין בהם. כלומר- ככל שהאתר ממוקם במיקום אטרקטיבי יותר ברשימה, כך הוא מקבל באופן אוטומטי שדרוג אדיר לנפח הכניסה של המתעניינים בו ובוודאי הוא נחשב פופולרי במיוחד עבור לקוחות פוטנציאלים. אין צורך לומר- שהרווחים הגלומים בכל עסק אינטרנטי המתקיים על בסיס מובהק של עסקאות או ליין- טמונים באופן ישיר במספר הגולשים שיתעניינו בו ושיהוו עבורו רוכשים עתידיים. כלומר- המשימה החשובה ביותר של כל עסק אינטרנטי היא לא פחות מלהגיע בכל דרך לחלק העליון והמשמעותי של טבלת רשימת תוצאות החיפוש.

קידום אתרים- השיטה היעילה ביותר– אבל- מה לעשות ובראש הרשימה אין מקום לכולם? מה עושים כדי להידחף למקום רצוי ואטרקטיבי יותר? האם צריך להתייאש ולהרים ידיים? בשום אופן לא! לחלל הזה נכנס בדיוק איש קידום אתרים. מקדם האתרים אמור למלא את הצורך של האתר העסקי ולבצע שלל פעולות ושיטות עבודה מגוונות על מנת לבצע בסופו של דבר אופטימיזציה ולזכות במיקום האיכותי ביותר.

 

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על משלוחים של פרחים בעיר באר שבע
משלוח של פרחים, כפי שכולנו יודעים לומר, זו יכולה להיות...
ליהנות ממקום בילוי פשוט מושלם
אנחנו חיים בעולם כל כך עמוס ואינטנסיבי עד שהרבה פעמים...
נהיגה בשכרות: מה ניתן לעשות ואיך להתמודד?
נהיגה בשכרות היא אחת מעבירות התעבורה החמורות ביותר. הסכנה הנגרמת...
איך מבצעים סקר שוק
סקר שוק הוא כלי קריטי לכל עסק או יזם שמעוניין...
עיצוב פנים בצורה נכונה – איך באמת עושים את זה?
לכולנו יש חלום זהה: אנחנו רוצים בית פרטי, או דירת...
איך תוכלו להגן על חפצים בעלי ערך עם כספת מתאימה?
היום, יותר מתמיד חשוב להבטיח את הרכוש שלנו מפני פריצות...
מדריך לתושבי רמלה: כך תטפלו במזיקים בדירה לפני הקיץ
הקיץ מתקרב, וכמו בכל שנה, זה הרגע שבו המזיקים מתחילים...
דרכים שונות לעריכת צוואה
עריכת צוואה היא צעד מומלץ הן עבור עורך הצוואה והן...
מחפשים משלוח מושלם בירושלים? כך תעשו את זה נכון
צריכים להביא איזה זר פרחים מתנה ופשוט לא יודעים מאיפה...
המומחים במשפט מנהלי, לשון הרע ותביעות ייצוגיות
משרד עו"ד, אדריכל ויועץ לתקשורת אסטרטגית ליאור דץ, מהמשרדים המובילים...
דילוג לתוכן