Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש לי 10 דקות וזוג אורחים – מה להכין?

יש לי 10 דקות וזוג אורחים – מה להכין?
קדיט PIXABAY

למי מאיתנו זה לא קרה? פתאום זוג חברים מתקשרים שהם באיזור וחשבו לקפוץ, או אולי בכלל שכחתם לגמרי שהזמנתם אורחים וצללתם למנוחת צוהריים ענוגה, אל דאגה יש פתרון לאירוח ספונטני מנצח. הגיע הזמן, קבלו את רשימת הדגשים לאירוח נהדר וההצעות שאפשר להכין עשר דקות לפני מבלי שהאורחים יחשדו כלל.

תחזיקו שתייה איכותית בבית

לא אחת מוצגת השתייה כפרט משלים באירוח, אך עם שינויים קלים ניתן להפוך את הבר למרכז החגיגה. כל שתצטרכו הוא לצבור בהדרגה בר משקאות מפנק. באירוח חורפי תוכלו לשמח את האורחים עם יין אדום משובח, או אולי כוסית קוניאק לאמיצים. בקיץ תוכלו להקפיץ שלל קוקטיילים מרעננים המבוססים על וודקה או רום. לאלו שפחות מתחברים לאירוח אלכוהולי, תמיד אפשר להשקיע בקפה, בין אם קפסולות או מקינטה, ואפילו בחליטות תה ייחודיות.

אל תפחדו מקישוטים

גבירותיי ורבותיי, אירוע מושקע מורכב ממספר אלמנטים. דרך נפלאה לשדרוג אירוח  ביתי היא שילוב אקססוריז להשלמת החוויה. זה יכול להיות קשים רב פעמיים, מטריות לקוקטיילים, מפיות מעוצבות ועוד. דמיינו את פניהם של האורחים שיראו את מידת ההשקעה בקישוטים, ולא ידעו לעולם שנזכרתם שהם באים רק לפני רבע שעה.

שמרו בבית מאכלים קפואים

הטיפ הזה הוא  מרכזי בחוויית אירוח של מאמות. כשאתם מכינים בצקים, תבשילים, קינוחים ועוד מתכונים נפלאים תמיד תוכלו להגדיל כמויות ולהקפיא חלק. זהו טריק נהדר לאירוחים ספונטניים, כמו גם לגיוון בארוחות ביתיות. אל חשש, המוצרים הקפואים מרגישים טריים בטעמם לאחר החימום. עם אוכל קפוא, אשר שומר על טעמיו המקוריים, תוכלו להיות ערוכים תמיד לאירוח מצטיין.

לכו על אירוח קליל

עם האורחים הפתיעו אתכם, אל תסתבכו ולכו על קונספט קליל לאירוח. גם אם אתם ידועים באירוח הכולל שלוש מנות ומנהגי טקס, או שאתם בכלל מכינים לאורחים לרוב סעודה מולקולרית, זה הזמן להפגין סט כישורים אחר. בשונה מן המקובל לחשוב ישנם מגוון מתכונים בעשר דקות שאפשר להכין תוך שמירה על  סטנדרט קולינרי. הינה כמה דוגמאות לכך:

חלבי

אם יש לכם  בצק מוכן או קנוי, למה לא ללכת על מאפה הסירה האהוב והמוכר מהעדה הגרוזינית, הלוא הוא חצ\'פורי. החצ\'פורי ממולא גבינות וביצה אשר נכנס לתנור לעשרים ושתיים דקות אפייה ויוצא כמעדן מלכים ממכר. דמיינו את האורחים נכנסים לבית כשריח אפייה של גבינה מותכת ממלא את האוויר וכבר  ניתן לדעת שזה יהיה אירוח מוצלח.

מתוק

אם פתאום קופצים לביקור אורחים בשעות אחר  הצוהריים, אין כמו לשמור על פשטות ואווירה קלסית עם תה ועוגה. זה הרגע להיכנס למצב טורבו ולהפיק עוגה בחושה כיד הדמיון הטובה ומה שיש במקרר. זו יכולה להיות עוגת שוקולד, קפה, מייפל או גרסה הכוללת פרי עונתי. האורחים ייכנסו לריח מנחם של אפייה מתוקה. זכרו את הטיפים לאירוח ספונטני ותוכלו להשקיע בנראות עם צלחות פיצוחים, פירות יבשים וקנקן תה בעל נראות  מרשימה. כל אלו יספקו תחושה של משתה נדיב שאורגן  בעשר דקות עבודה בלבד.

מקורי

אם יש לכם סלמון בבית הינה הזדמנות לאירוח שלא תוכלו להפסיק ללקק את האצבעות. חתכו את הסלמון לקוביות, טבלו  במרינדה לבחירתכם, סדרו בשיפודים,  הכניסו  לתנור ל-12 דקות אפייה והרי לכם ארוחה כיפית במיוחד. הסוד לשדרג ארוחה זו טמון ברטבים שילוו אותה. תרגישו חופשי להתפרע ולארגן מזנון מטבלים שלם.

נראה מושקע

התקילו אתכם עם אירוח בשבת בבוקר, הינה הצעה לארוחה שהיא הטוב מכל העולמות. גם נראות מושקעת, טעמים כיפיים ומעט מאד  מאמץ מראש. בופה סביח בהרכבה עצמית כולל פיתות,  ביצים קשות, טחינה, תפוחי אדמה מבושלים, חצילים מטוגנים וסלט ירקות. מעבר למרכיבי הבסיס, שדרגו את הארוחה עם לימון כבוש, עמבה, חריף וכל רעיון יצירתי נוסף.

חורפי

אם באירוח חורפי עסקינן, תמיד אפשר ללכת על מרק ירקות טעים, בריא ומחזק. חתכו גס את כל הירקות, עם התבלינים הרצויים וחכו  בסבלנות יחד עם האורחים למנה חורפית משביעה ומנחמת. מרק בחורף זה תמיד רעיון טוב. אם אתם במוד משקיע, תוכלו להוסיף בקלות קרוטונים  בהכנה ביתית העשויים  בתנור מקרעי לחם או חלה, שמן זית איכותי ותבלינים לבחירתכם.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...