בלחיצת כפתור וללא המתנה בטלפון, 24 שעות ביממה! נתקלתם במפגע? אתם מוזמנים להעביר פנייה מידית באמצעות הווטסאפ למוקד העירוני, בעזרת מספר ייעודי קליט שמספרו: 052-8-444-106
אשתקד כזכור, הפעילה עיריית לוד שירות חדש, קל, ידידותי, נוח וזמין, לפיו ניתן לפנות למוקד העירוני 106 באמצעות הווטסאפ בכל מפגע המחייב את טיפולה של העירייה, במלל עם תיאור הפנייה, ואף לצרף צילום או סרטון קצר, במטרה לדאוג לאזרחי העיר ולהעניק לכל אחד ואחת מהתושבים את רמת השירות הגבוהה ביותר.
את השירות הנחה ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, כחלק מייעול השירות עבור תושבי העיר, כקהל היעד המרכזי בעשייה העירונית. השירות מאפשר לתושבים גישה ישירה למוקד מכל מכשיר נייד, ללא המתנה ובמהירות.
מניתוח הפניות למוקד העירוני עולה, כי הווטסאפ מהווה כלי עבודה יעיל וזמין, המקצר תהליכים ביורוקרטיים ומאפשר במהירות וביתר קלות לקדם פתרונות, כך שכל בעיה שעולה במלל או בתמונות, זוכה לטיפול ישיר ומידי.
על מנת להקל על התושבים נבחר מספר קל וקליט – 052-8-444-106. עם זאת, המבקש לפנות למוקד העירוני באמצעות הווטסאפ, חייב להוסיף את המספר לרשימת אנשי הקשר בטלפון החכם ולשלוח הודעה כפי ששולחים לחברים.
ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "אנו עושים הכל כדי לשפר את השירות לתושבים, להקל עליהם ולהפוך את הקשר פשוט, נוח, קל ויעיל, במטרה לאפשר לתושבים לקבל שירות מכל מקום ובכל זמן, ושמחים להיעזר לצורך כך בכל האמצעים שהטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת".