Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חוזים טובים הם בסיס לכל שותפות

חוזים טובים הם בסיס לכל שותפות
קרדיט - Canva

אינטרסים עסקיים של אנשים שרוצים להקים שותפות עסקית ביחד חייבים להיות מעוגנים בחוזה שמנוסח היטב לטובת שני הצדדים, משום שחוזה הוגן הוא הבסיס לשותפות רווחית ומוצלחת. עסקים מתפקדים-היטב הם עסקים שבהם מתנהלים ללא מתחים ולכן, כאשר אתם רוצים להקים שותפות כזאת, חשוב לערוך הסכם שותפות, שדואג לכל הצדדים במידה שווה. עוד חשוב לדעת בדיוק למי שייכות זכויות היוצרים והקניין הרוחני של העסק, משום שבמקרה של פירוק השותפות הדבר האחרון שתרצו לעשות זה להילחם בבתי המשפט על הבעלות הזו. עסק טוב ומבוסס מתחיל בחוזה הוגן ומדויק שמנוסח על ידי עורך דין מיומן ומנוסה, ולכן גם יכול להגן עליכם בהמשך, כאשר מחליטים להיפרד וללכת כל איש לדרכו. עורך דין מסחרי ארז הרכבי מנסח הסכמי שותפות עסקית כאלה כבר שנים רבות, בהבנה ובאחריות רבה לכל היבט בתהליך.

מה קורה כאשר יש מחלוקת?

בתי המשפט שלנו עמוסים בשותפים שהפכו ליריבים עסקיים והזמן שמתבזבז על כך יכול היה להיות מנוצל טוב יותר בהשקעה בעסק עצמו. אבל כאשר יש מחלוקת, כדאי לפתור אותה לפני שממשיכים הלאה. עם זאת, אין חובה להתחיל דווקא בהגשת תביעה, אלא יש גם הליכים אחרים שיכולים לעזור לפתור מחלוקת כזאת, למשל בגישור ובהסכמה – ולקבל תוצאה שתהיה הוגנת יותר בעיניכם. במקרים רבים בעלי עסקים מעדיפים הליך בוררות, שבו אפשר לקבל הכרעה מחוץ לכתלי בית המשפט. בהליך זה שומעים את טענות הצדדים ומנסים להגיע לתוצאה צודקת והוגנת יותר, מתוך הבנה שאין צורך במשפט כדי לקבל תוצאה משביעת רצון מבחינה עסקית ואישית. על מנת לנהל הליך כזה יש צורך במי שמייצג אתכם ומנוסה בהתדיינות כזאת, שתביא את הצד שלכם ותגן על הזכויות שלכם. עורך דין ארז הרכבי הוא עורך דין מנוסה בייצוג בהליכי בוררות – והוא גם מכהן בעצמו כבורר.

הקניין הרוחני שלכם בסכנה

אם אתם ממציאים שם מסחרי מעניין וקליט ואם אתם מייצרים בזכותו מוצר שהופך להיות פופולרי ומבוקש, חשוב להגן על זכויותיכם בסימן המסחרי שלכם. כאשר הוא רשום על שמכם כחוק, אף אחד לא יוכל לגזול מכם את השם הזה ולהשתמש בו לטובתו ולרווחיו, או כדי לפגוע בשמכם הטוב, על ידי הפצת מוצרים באיכות ירודה. בכל מקרה של הפרת סימן מסחר, אפשר לתבוע את מי שעושה זאת כדי להגן על עצמכם ועל פרי-עמלכם. הייצוג של עורך דין מסחרי ארז הרכבי במקרים כאלה הניב הצלחות רבות לבעלי עסקים שהגנו על זכויותיהם.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...