הסיפורים שמעניקים לכם השראה

הסיפורים שמעניקים לכם השראה
קרדיט - Freepik

אנחנו לומדים על עצמנו ועל העולם סביבנו דרך סיפורים שאנחנו שומעים על דמויות מופת שמספרות לנו על המאבק שלהן בתנאים קשים בדרך כלל, וכיצד נחלצו ממצבי משבר. סיפורים אלה מוכיחים לנו שהכל אפשרי וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה ליטול השראה מהאנשים האלה משום שאם הם עשו זאת, גם אנחנו יכולים לקבל מהם שיעור לחיינו. סיפורים כאלה אנחנו יכולים לשמוע במקומות כמו סדנאות והרצאות העשרה, ואנחנו יכולים לקחת אתנו בצורת ספר מוטיבציה שנשאר איתנו ואפשר לחזור ולקרוא בו תמיד. יש הרבה מאוד ערך בספר כזה לחיים, שמלווה אותנו במשפטי חכמה יחד עם התובנות שגילו אנשים שהיו במצבנו ומצאו את הדרך להתגבר ולחיות טוב. היום, ברור לנו יותר מתמיד כמה חשוב לחיות את החיים שלנו במלוא הפוטנציאל שלהם וגם שזה אפשרי היום יותר מאשר בעבר. יש לגיטימציה לכל אחד מאתנו להתגבר על הקשיים שנתקל בהם בחייהם, איש איש לפי נסיבות חייו, ולצאת לדרך חדשה שממצה את הפוטנציאל של היכולות שגלומות בו. גם וובעלם מקונן עשתה זאת בדרכה והיא מגישה לכם את סיפור חייה בדיוק בדרך זו, שמהווה השראה.

מה אפשר ללמוד?

מכל מלמדיי השכלתי זהו משפט חכם שמלווה אותנו היהודים כבר דורות, ולכן בכל דור יש את הגיבורים שלו שעשו זאת ולימדו את עצמם להתגבר על מכשולים. כל אדם צריך לראות את עצמו מוצא את הדרך שלו לחיות כך ולכן יש הרבה מאוד חשיבות להשראה מאנשים שמגבירים אצלנו את המוטיבציה הזאת. אנחנו רואים הרבה מאוד סיפורים של אנשים שנולדו בנסיבות קשות ולא הפסיקו לחלום על חיים טובים יותר ומצאו את הדרך להגשים זאת ולהגיע לשם, למשל. אנשים שהחליטו שיש להם הרבה מה לתרום לעולם והם עושים זאת בדרכם כדי לעזור לאחרים לעשות זאת כמוהם ולהאמין בעצמם וביכולת שלהם להגשים. אלה האנשים שנותנים לנו רצון לחקות אותם ולהוכיח לעצמנו שאנחנו יכולים להתגבר ולהצליח בחיינו בהשגת יעדים.

ספרים לחיים

ספרים הם מורים לחיים מילדותנו ועד זקנה. אצל ילדים זה חשוב במיוחד משום שלא תמיד יש לידם מבוגרים שמדריכים אותם במצבי חיים שונים, וכך הם לומדים על כך. בספרים כאלה ילדים לומדים על דמויות כאלה שנתקלות בדילמות כמו שלהם ומזדהים אתן. העולם שלהן דומה לשלהם כך שהם יכולים לקבל דוגמה לתגובות רצויות במצבים רגשיים. כך גם מבוגרים שמזהים בספרים כאלה משהו משל חייהם ובכך יכולים להזדהות רגשית ולשאוב מכך הרבה מאוד מוטיבציה להצליח בדיוק כמוהם. וובעלם מקונן כתבה את ספריה כדי לעזור לכל מי שרוצה לקבל השראה ומוטיבציה להצליח בחייו, בדיוק כמוה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך נראה ביתן תערוכה שאי אפשר להתעלם ממנו?
אנשים שרוצים לקדם את העסקים שלהם בעולם בוחרים הרבה פעמים...
הפעלות יום הולדת שאפשר לעשות לבד
חוגגים יום הולדת לילד/ה? רגע לפני שאתם משלמים הון למפעילים...
איך עושים שיפוץ בבית?
אחד מהדברים שהכי מטרידים אנשים שרוצים לעשות שיפוץ בבית, זו...
מי שמבין אתגרים יכול לעזור לצלוח אותם
המסלול הרגיל והטבעי של החיים מזמן לנו לא פעם אתגרים...
בטיחות המטבח והכרת המערכות
במטבחים מוסדיים גדולים בהם הסיכון לשריפה גבוה משמעותית בשל תהליכי...
דרכים שונות לנהל הליך גירושין
כאשר בני זוג נשואים מגיעים לשלב ביחסים בו הם נדרשים...
יש דברים אותם אסור לדחות למועד מאוחר יותר
חכמים מאיתנו טבעו את המושג: סוף מעשה במחשבה תחילה. הכוונה...
מתנה שכל גבר ישמח לקבל
נשים רבות מוצאות את עצמן מחפשות מתנות לגברים מידי פעם....
מה חשוב לדעת על הפקת סרטון תדמית
בעלי עסקים רבים ניצבים בפני אתגר משותף: כיצד להרחיב את...
טיולים מאורגנים בארץ
הישראלים אוהבים מאד לטייל אבל לא תמיד זה קל ונוח...
דילוג לתוכן