Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החשיבות של ניהול נכון של נכסי משפחה

החשיבות של ניהול נכון של נכסי משפחה
קרדיט CANVA

רוב האנשים שאינם בעלי הון רב ונכסים משמעותיים לא חושבים על עצמם כעסק שיש לנהל בעודם בחיים ובמלוא היכולת שלהם לעשות זאת, אולם יותר מדי מקרים בשנים האחרונות מלמדים אותנו שכל מה ששייך לנו ומכונה עיזבון נושא פוטנציאל להפסדים ולמריבות משפחתיות, אם לא ינוהל נכון ועם חזון למרחוק בזמן ועל ידי עורך דין צוואות מנוסה שיודע לערוך צוואות חוקיות וקבילות בבית המשפט. לכל אדם הסבך המשפחתי שלו ואין משפחות רגילות ופשוטות, ולכן בכל פעם שהמדינה נאלצת להתערב בענייני שמפחה על מנת ליישם את לשון החוק ולפתור סכסוכים זה לא נעים וזה תמיד גורם לעגמת נפש ומריבות. עדיף תמיד לערוך את הצוואה שלכם כראות עיניכם ולאחר חשבון נפש מה בדיוק ולמי להוריש את העיזבון שלכם, ולנמק זאת היטב כדי להבהיר ליורשיכם במה זכו ולאלה שלא – למה זה קרה. צוואה היא תמיד הזדמנות לעשות סדר בחיים ואם עושים זאת בעזרת משרד עו"ד שדה ושות' מקבלים גם את כל ההסברים כיצד לעשות זאת נכון כדי למנוע מריבות לאחר מכן, וקרע משפחתי.

לבנות נכון ללא היתקלות בחוק

תנופת הבנייה בישראל מחייבת גם הרבה ביורוקרטיה, כמובן ואין דרך להתחמק מזה אלא דרך לעשות את זה נכון ומבלי להיתקל בחוק שמקשה על היזמות שלכם. כל בנייה וכל שינוי מחייב היתרי בנייה ופנייה לבחינה ולהגשת התנגדויות בוועדות התכנון והבנייה ברמות השונות. את ההליכים האלה יכולים לנהל באמצעות אדריכלים אבל כדאי לא פחות לבדוק את החוקים בכל מקום כדי להיזהר ממלכודות שעלולות לטרפד תכניות בנייה שלכם ולעכב אותן מאוד. הניסיון הרב של עורכי דין תכנון ובניה יכול להוביל אתכם למקומות הנכונים ולעיקוף גדול של מהמורות תכנון ובנייה על ידי היכרות טובה עם חוקי עזר שונים ותקנות בנייה, תב"ע מקומית ועוד גורמים שרק אנשי מקצוע מכירים היטב ויודעים כיצד להתנהל מולם.

עסקאות מקרקעין בטוחות וכדאיות

תנופת הבנייה לא נעצרת רק בגלל ביורוקרטיה אלא גם בגלל חוסר הבנה במדיניות הקרקעות ובכל מה שקשור לעסקאות מקרקעין שונות. לא כל הבטחה להפשרה של קרקע חקלאית לבנייה היא ודאית, למשל, ולא כל קרקע שמוצעת לכם ונראית פנויה לבנייה אכן תניב לכם תשואה ראויה בעתיד. אם תפנו לייעוץ וליווי של עורך דין קרקעות תוכלו לקבל את כל הבדיקות של הנאותות והכדאיות של העסקה ולהיזהר מעסקאות שאינן רווחיות. משרד עו"ד שדה ושות' עומד לרשותכם בכל הקשור לליווי ובדיקה של עסקאות אלה, להגנה על האינטרסים שלכם.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...