Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם אפשר לשנות דפוסי פעולה ואם כן, איך?

האם אפשר לשנות דפוסי פעולה ואם כן, איך?
קרדיט freepik

אלו המתמודדים עם אתגרים נפשיים, מכירים את התחושה הזו היטב. לעיתים מטופלים מספרים כי הם מרגישים, כמו צוללים בתוך אוקייאנוס עצום. הם מנסים לשחות אל החוף, אבל הגלים סוחפים אותם שוב ושוב אל תוך המערבולת. לא פעם, זה נדמה כאילו בתוך החושך אין טיפה של אור. אבל בתור מי שפועלים עם מתמודדי נפש כבר שתים עשרה שנים, אנחנו, אנשי המקצוע בבית המאזן 'סניטי', מבית היוצר של קבוצת 'רוח ים', שמחים לספר לכם על סיפורי הצלחה קטנים וגדולים, של מתמודדי נפש, אשר מצאו את הדרך לאיזון מחדש. מילים כמו אשפוז פסיכיאטרי וטיפול נפשי, נשמעות כמו מילים גדולות ומאיימות. אבל אם נרד לשורש העניין, גם אתם תראו כי השד לא נורא כל כך, אלא להיפך. דווקא כאן, תמצאו אוזן קשת וכתף תומכת, אנשי מקצוע מצויינים וכלים טיפוליים, אשר יתגייסו כולם, בשביל לעזור לכם לקבל את החיים שלכם בחזרה.

איך נראה תהליך טיפולי מקצועי

ראשית, חשוב לציין כי אין הליך טיפולי מקצועי או שיקום בקהילה, בלי שהמטופל או מי מטעמו פונה לקבל עזרה. יש מקרים בהם המחלה נראית לעין, למשל, מי שסובלים מדיכאון חריף אשר מונע מהם לצאת מהבית. יש מקרים, בעיקר כאשר המתמודדים סובלים ממחלות כמו מאניה דיפרסיה או אישיות גבולית, אשר יוצרים כמו תעתוע. מצד אחד, נדמה כאילו המתמודד מרגיש טוב, שכן המחלות הללו מאופיינות בתחושת אופוריה, אבל מהצד השני, הרי שהמחלה, יכולה להוביל את המטופל לקבל החלטות שגויות, כאלו שעלולות לפגוע בו בסופו של דבר. אנחנו כאן כדי להזכיר, אם יש בכם ספק ולו קטן, כי אתם או מי מהקרובים אליכם לוקה במחלה בנפש, הרי שהדבר הנבון לעשות הוא לפנות לקבלת מענה מקצועי, מאנשי מקצוע מנוסים. רק אבחון מסודר יעזור לנו להתאים את תהליך הטיפול ולהביא לשיקום מלא.

בית המאזן משמש בתור חלופה לאשפוז, מתוך ניסיון ליצור כמו בית חם, נעים, נקי ואסתטי, שם יהיה לחולים את הזמן והמקום, לעבור תהליך שיקום והחלמה. מערך הטיפולים שלנו כולל טיפול ריגשי, טיפול פסיכיאטרי ועוד.

אנחנו כאן בשביל המטופלים ובני המשפחה

המעבר של המטופל לבית איזון והחזרה שלו לחיים עצמם, הם אירועים לא פשוטים ומטלטלים ממש. חשוב לנו להעניק למטופל כמו גם לבני המשפחה, את הכלים ליצירת קשר מחודש. אנחנו נשמח לענות לכל שאלה שלכם בהרחבה. בטלפון או דרך האתר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...