Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דיני משפחה – כל מה שצריך לדעת

דיני משפחה – כל מה שצריך לדעת
קרדיט: canva

דיני המשפחה הם נחשבים לתחום המשפטי המורכב ביותר בדין האזרחי, בעקבות העובדה כי כל דיני המשפחה משפיעים באופן ישיר על חיי המשפחה והמעורבים בה.  יתר על כן, דיני המשפחה כוללים מספר רב של תת התמחויות, בין אם מדובר על דיני ירושה וצוואה, הכוללים בתוכם את נושא סכסוכי הירושה אשר נחשב לסבוך ומורכב, תיקי גירושים הכוללים דמי מזונות, הסכמים כגון הסכמי ממון והסכמים של  ידועים בציבור, תיקי אפוטרופסות, ייפוי כוח מתמשך וניהול תיקים  מול משרד הרווחה נגד הוצאת ילדים מהבית ועוד. בסופו של יום,  לאור המורכבות הרבה של כל התמחות והתמחות וההשפעה הישירה של תחומים אלו על החיים של המעורבים בהם חשוב לא לוותר על עורך דין מקצועי ומומחה לדיני משפחה בפרט. כך למשל, בתיקים של הוצאת ילדים מהבית והתערבות יתר של רשויות הרווחה במסגרת המשפחתית יש לשכור שירותים של עורך דין נגד משרד הרווחה בעל ניסיון ממשי רב שיוכל לסייע באופן יעיל , מהיר ומקצועי.

משברים משפחתיים דורשים טיפול רגיש

יש שלל מצבים משפחתיים רגישים שדורשים טיפול מקצועי ואישי בניהול הליכי גירושין משום שכל צעד לא נכון וכל טעות הקטנה ביותר יכולים להשפיע באופן מהותי על ניהול ההליך ואף להחמיר את הסכסוך המשפחתי.

לכן, חשוב לבחור נכון עורך דין משפחה מומלץ שהגישה שלו תואמת את גישתכם ושהציפיות של שניכם מתואמות באופן מיטבי. לאחר שקיבלתם ייעוץ משפטי מקצועי מעורך דינכם, חשוב לציית לכל ההנחיות וההוראות שתקבלו ממנו על מנת להגדיל את הסיכויים שלכם לשמור על האינטרסים שלכם ולמצות את זכויותיכם. זכרו שלאחר שבחרתם נכונה את עורך הדין שלכם אתם בידיים טובות ובטוחות, כמו גם מבינות ומכילות, אשר יסייעו לכם בכל שלב בדרך ולכן חשוב לסמוך על עורך הדין ולתת לו להוביל אתכם להצלחה.

תכננו את הגירושין נכון

בשנת 2016 נחקק חוק הסדר התדיינויות אשר קובע כי בטרם הגשת תביעות בענייני משפחה  במרבית המקרים יהיה על בני הזוג להגיש בקשה ליישוב סכסוך ולהגיע ליחידת הסיוע בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני , אשר שם נפגשים עם עו"ס שהוכשרה בתחום ומנסה להביא את הצדדים להסכמות מבלי להידרש לניהול הליך משפטי , ועל מנת לעודד את הצדדים להגיע להסכמות ראשוניות ואף לטיוטת הסכם גירושין, ובכך גם  להקטין את העומס על מערכת המשפט. עם זאת, חשוב לא לוותר על ייעוץ משפטי מקצועי מיידי על ידי עורך דין גירושין בירושלים כבר מתחילת הדרך, אשר יוכל לבנות בעבורכם אסטרטגיה משפטית ולסייע לכם להתכונן לכל סיטואציה ויכין אתכם לפגישת מהות באופן מיטבי. גירושין יכולים להיות בהסכמה ולכן גם קצרים יחסית, אך הם גם יכולים להסתבך ולהימשך שנים ארוכות, ולכן חשוב לא לוותר על ייעוץ משפטי מקצועי כגון הייעוץ המשפטי אותו מעניקה עורכת הדין אתי גוהר, אשר מכינה את הלקוחות שלה לכל מה שצפוי לקרות, כדי לעבור את זה בצורה הטובה ביותר מבחינתכם. לפרטים נוספים ולייעוץ אישי חייגו 077-2307771.

 

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...