Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אילו חלופות קיימות לאישפוז פסיכיאטרי

אילו חלופות קיימות לאישפוז פסיכיאטרי
קרדיט canva

בריאות הנפש הוא תחום מורכב ובעיקר, לצערנו, עבור חלקים גדולים באוכלוסייה, מדובר על תעלומה של ממש. למרות שבשנים האחרונות אנחנו כן רואים שינוי מגמה בתחום הזה ולמרות שלאורך השנים האחרונות אפשר לראות כי קיימת עליה במודעות של החברה לקשיים של אלו הסובלים מקשיים נפשיים ומהתמודדות עם סימפטומים של מחלות בנפש, הרי שעדיין, מטופלים רבים לא רק שנדרשים להתמודד עם הסימפטומים של המחלה, אלא, גם נתקפים בתחושות של חרדה ובושה, שמא יזהו אותם בתור 'חולי נפש', 'מופרעים' ועוד שלל מילות גנאי שלא נחזור עליהן כעת. אבל, אנחנו, 'קבוצת רוח ים', יודעים היטב כי מדובר על אנשים נפלאים, אשר מצאו את עצמם נאלצים להתמודד עם מחלת נפש שלא באשמתם. אצלנו, תוכלו למצוא בית מאזן יוקרתי אשר הוקם במיוחד, כדי למצוא חלופה לאשפוז פסיכיאטרי קונבנציונאלי. במאמר הבא נספר לכם קצת על אופן הפעולה שלנו.

מה היתרונות של חלופה לאשפוז קונבנציונאלי

יש מקרים בהם המתמודד עם מחלת הנפש לא יכול להישאר בסביבת המגורים הרגילה והמוכרת. בין אם משום שהוא עלול להיות מסוכן לקרובים אליו, שלא באשמתו, אלא כתוצאה מהמחלה עימה הוא מתמודד. סיבה נוספת לאשפוז הוא החשש שמא המטופל יפגע בעצמו. חשוב להבהיר, אמנם, מחלת נפש היא מחלה עם סימפטומים שונים מאשר פציעה פיזית, אבל מדובר על מחלה לכל דבר ועניין. המטרה שלנו, הגורם המטפל, הוא למצוא דרכים לעזור לגוף ולנפש להתמודד עם המחלה בהצלחה. בין אם על ידי איזון תרופתי ובין אם על ידי שימוש בפרקטיקות נוספות, טיפול ריגשתי, בקבוצה או ביחידים, כדי לסייע לנפש להשלים את המסע על הצד הטוב ביותר. אשפוז פסיכיאטרי קונבנציואנלי לעיתים, עלול להחמיר את המצב. שכן, לצערנו, המצב בבתי החולים הפסיכיאטרים הציבוריים, הוא לא תמיד אידיאלי. אצלנו לעומת זאת, תוכלו למצוא מרחב מגורים מפנק ונעים, אסתטי ומטופח. בנוסף, תוכלו למצוא צוות מסור של עובדים נפלאים, אשר המטרה שלהם היא בראש ובראשונה, להיטיב עם המטופל כמה שניתן.

איך נדע האם הגיע הזמן ללכת לאשפוז מסודר

האמת היא שכל עוד אתם לא מגיעים מתחום בריאות הנפש, הרי שתמיד טוב להתייעץ עם גורם מקצועי. חשוב לזכור כי מחלת נפש היא בראש ובראשונה גורם אשר משפיע לרעה על איכות חייו של המטופל. אם אתם קרובים של מתמודד נפש מעל גיל שמונה עשרה או אם אתם בעצמכם מבינים כי אתם צריכים קצת עזרה, זה הזמן ליצור קשר ולקבל ייעוץ ראשוני מגורם מקצועי. ממתינים לכם עכשיו.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...