Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אילו חלופות קיימות לאישפוז פסיכיאטרי

אילו חלופות קיימות לאישפוז פסיכיאטרי
קרדיט canva

בריאות הנפש הוא תחום מורכב ובעיקר, לצערנו, עבור חלקים גדולים באוכלוסייה, מדובר על תעלומה של ממש. למרות שבשנים האחרונות אנחנו כן רואים שינוי מגמה בתחום הזה ולמרות שלאורך השנים האחרונות אפשר לראות כי קיימת עליה במודעות של החברה לקשיים של אלו הסובלים מקשיים נפשיים ומהתמודדות עם סימפטומים של מחלות בנפש, הרי שעדיין, מטופלים רבים לא רק שנדרשים להתמודד עם הסימפטומים של המחלה, אלא, גם נתקפים בתחושות של חרדה ובושה, שמא יזהו אותם בתור 'חולי נפש', 'מופרעים' ועוד שלל מילות גנאי שלא נחזור עליהן כעת. אבל, אנחנו, 'קבוצת רוח ים', יודעים היטב כי מדובר על אנשים נפלאים, אשר מצאו את עצמם נאלצים להתמודד עם מחלת נפש שלא באשמתם. אצלנו, תוכלו למצוא בית מאזן יוקרתי אשר הוקם במיוחד, כדי למצוא חלופה לאשפוז פסיכיאטרי קונבנציונאלי. במאמר הבא נספר לכם קצת על אופן הפעולה שלנו.

מה היתרונות של חלופה לאשפוז קונבנציונאלי

יש מקרים בהם המתמודד עם מחלת הנפש לא יכול להישאר בסביבת המגורים הרגילה והמוכרת. בין אם משום שהוא עלול להיות מסוכן לקרובים אליו, שלא באשמתו, אלא כתוצאה מהמחלה עימה הוא מתמודד. סיבה נוספת לאשפוז הוא החשש שמא המטופל יפגע בעצמו. חשוב להבהיר, אמנם, מחלת נפש היא מחלה עם סימפטומים שונים מאשר פציעה פיזית, אבל מדובר על מחלה לכל דבר ועניין. המטרה שלנו, הגורם המטפל, הוא למצוא דרכים לעזור לגוף ולנפש להתמודד עם המחלה בהצלחה. בין אם על ידי איזון תרופתי ובין אם על ידי שימוש בפרקטיקות נוספות, טיפול ריגשתי, בקבוצה או ביחידים, כדי לסייע לנפש להשלים את המסע על הצד הטוב ביותר. אשפוז פסיכיאטרי קונבנציואנלי לעיתים, עלול להחמיר את המצב. שכן, לצערנו, המצב בבתי החולים הפסיכיאטרים הציבוריים, הוא לא תמיד אידיאלי. אצלנו לעומת זאת, תוכלו למצוא מרחב מגורים מפנק ונעים, אסתטי ומטופח. בנוסף, תוכלו למצוא צוות מסור של עובדים נפלאים, אשר המטרה שלהם היא בראש ובראשונה, להיטיב עם המטופל כמה שניתן.

איך נדע האם הגיע הזמן ללכת לאשפוז מסודר

האמת היא שכל עוד אתם לא מגיעים מתחום בריאות הנפש, הרי שתמיד טוב להתייעץ עם גורם מקצועי. חשוב לזכור כי מחלת נפש היא בראש ובראשונה גורם אשר משפיע לרעה על איכות חייו של המטופל. אם אתם קרובים של מתמודד נפש מעל גיל שמונה עשרה או אם אתם בעצמכם מבינים כי אתם צריכים קצת עזרה, זה הזמן ליצור קשר ולקבל ייעוץ ראשוני מגורם מקצועי. ממתינים לכם עכשיו.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
ההורה לא השאיר צוואה? אל תתמודדו עם הדברים לבד
בין אם הורה הותיר אחריו צוואה ובין אם לא, חלוקת...
הגנו על הזכויות שלכם בעבודה
גם למעסיקים יש זכויות בעבודה מול עובדים שמנצלים את החוק...
תפקידיו של עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין מספק שירותים שונים הקשורים לנדל"ן. אחד השירותים...
הגיע הזמן להשקיע בהתפתחות אישית
להרגיש תקועים באותה נקודה הרבה זמן בחיים זה לא משהו...
איך באמת צריכה להיראות דלת הכניסה לבניין שלכם?
אם עד היום בכל פעם כשעשיתם שיפוץ בבית התעלמתם מדלת...
את יכולה ליהנות מהכשרה לא משנה איפה נקודת הפתיחה שלך
אנחנו רוצות לגלות לך סוד. אף אחת לא נולדה כאשר...
מהו טיפול פיגמנטציה בפנים ומתי כדאי לעשות אותו?
פיגמנטציה בפנים היא תופעה לא נעימה כלל, אשר עלולה לגרום...
הכול על אימון אישי
מי מאיתנו לא היה רוצה להרגיש טוב יותר בחיים? למצוא...
בחירת חברת הסעות- כל מה שרציתם לדעת
לא מעט אנשים זקוקים לשירותי הסעות כיום. מדובר על שירותים...
המדריך המלא לייבוש כביסה
הכביסה היא אחת ממטלות הבית שגוזלות מאתנו הכי הרבה זמן....