Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מתמודדים עם בעיית האסתטיקה

איך מתמודדים עם בעיית האסתטיקה
קרדיט Canva

יישור שיניים הוא הליך מקובל ומוכר בבתי הספר ובתיכונים בגילאים הרלוונטיים, ואין כמעט ילד או נער שאינו מכיר את המכשור המוכר מחבריו או מחייו הפרטיים. יישור שיניים עשוי להתבצע במגוון אפשרויות ודרכי טיפול, הנתפרים במדויק למבנה הפה של המטופל ולבעיות המבנה הספציפיות שלו. שינויים שונים שנעשו בתחום לאורך השנים ניסו בעיקר לטפל בבעיה המונעת רבים מקבלת טיפול ומכבידה באופן משמעותי על המטופלים שבוחרים לבצע אותו, הלא היא בעיית האסתטיקה. אין ספק בכך שמדובר במפגע אסתטי משמעותי, בעיקר כאשר הוא כולל רסן או כל ביטוי חיצוני אחר מחוץ לפה, אולם גם כאשר מדובר רק ביישור שיניים באמצעות גשר פנימי המותקן על השיניים ואינו נראה כלפי חוץ. לא אחת ניתן לראות ילדים אשר דימוי הגוף שלהם ירד משמעותית בעקבות הרכבת מכשור ליישור שיניים, או שבוחרים שלא לחייך ולהמעיט בדיבור בגלל המכשור המדובר. ד"ר עומר פלייסיג מציע ללקוחותיו מגוון אפשרויות שיקלו ויצמצמו את הבעיה עד כדי פתרון מלא שלה, וזו אחת הסיבות שלקוחות רבים בוחרים דווקא במרפאה הזו.

אפשרויות אסתטיות

אחת ממטרותיו המוצהרות של הטיפול האורתודנטי היא כמובן לטפל בנראות הפה, למרות זאת, ההליך עצמו עד לא מכבר היה מלווה באופן בלתי נמנע במכשור המורכב על השיניים שהיה לחלוטין בלתי אסתטי, מה שהפך את הדרך להשגת המטרה למורכבת עבור בני נוער רבים וגם מבוגרים שלא אהבו את הרעיון של להיראות שוב כילדים. יישור שיניים שקוף הוא אחד הפתרונות המוצלחים להמעטה בפגיעה האסתטית הנגרמת מן המכשור האורתודנטי. מדובר בטווח מגוון של אפשרויות פלטות ומכשור טיפולי הבאים בפורמט פלסטיק שקוף. המקצועי והמשתלם ביותר הוא כמובן המכשור השקוף המולבש על גבי שורות השיניים וניתן להרכבה עצמית ללא כל פגיעה במראה השיניים. מדובר בטכניקה חדישה המיוצרת על ידי חברות בודדות בחו"ל, ומותאמת באופן אישי על ידי טכנאים מקצועיים לשיניים של המטופל. הטכניקה עושה שימוש במכשור יישור שיניים שקוף, המורכב למשך רוב שעות היממה (22 שעות) על גבי השיניים ומאפשר אף להוריד אותו לחלוטין לצורך אכילה או צחצוח שיניים. יישור שינים שקוף מבוצע במרפאות אורתודנטיה מקצועיות בארץ ובעולם.

למי פונים?

ד"ר עומר פלייסיג הוא בעל דרגת Diamond APEX היוקרתית בשימוש בקשתיות Invisalign. זה אומר שד"ר עומר פלייסיג מטפל בכמות המטופלים הגדולה ביותר בישראל, יותר מכל שאר הרופאים, במכשור שקוף ליישור שיניים, עבור ילדים ומבוגרים כאחד. יש לו ניסיון משמעותי ויתרון רב בתחום. על מנת להתחיל בטיפול, יש צורך בסדרת פגישות התאמה מדויקת למבנה הפה וקביעת טיפול ומשם והלאה זה רץ! אתם מוזמנים להיות חלק מן המטופלים המרוצים של המרפאה של ד"ר עומר פלייסיג. צרו קשר טלפוני לפרטים וייעוץ.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...