Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להנות מהקסם של בירת הונגריה?

איך להנות מהקסם של בירת הונגריה?
קרדיט - Canva

בודפשט היא בירת הונגריה, עיר בעלת היסטוריה ארוכה ומספר רב של אטרקציות ממגוון סוגים. בודפשט ממוקמת על גדות הדנובה, על הגבעות של רכס הרי בודה. אנשים מגיעים לכאן כדי לבקר במוזיאונים, ללכת לאיי הדנובה ולחקור את המרכז ההיסטורי, הנכלל ברשימת אתרי אונסק"ו. בודפשט היא הבירה היחידה באירופה שיש לה מעמד של עיר הספא בזכות המעיינות המינרליים החמים הרבים שלה. בודפשט היא המקום המושלם לבילוי גם של משפחות וגם של זוגות צעירים. ניתן לבחור מגוון אטרקציות בבודפשט לצעירים, אשר מראות לכם לא רק את הצד ההיסטורי של העיר, אלא גם את הצד הצעיר והמודרני.

מתי הכי מומלץ להגיע לחופשה בבודפשט?

הזמן הנעים ביותר לנסוע לבודפשט נחשב מאפריל עד אוקטובר. האקלים היבשתי המתון מספק לעיר קיץ חם עם טמפרטורות של 25-27 מעלות צלזיוס. החורף מתון, מד החום בינואר רק לעתים רחוקות יורד מתחת לאפס מעלות צלזיוס, מה שמאפשר סיורים בבודפשט במגוון האתרים גם בעונה הקרה.

פעם, בודפשט כללה שלוש ערים נפרדות – פשט בגדה המזרחית של הדנובה, בודה ואובודה בגדה המערבית. לאחר האיחוד ב-1873 הם קיבלו מעמד של מחוזות וחולקו ליחידות מנהליות קטנות יותר.

אובודה, המרכז ההיסטורי של העיר, מושך את תשומת הלב של התיירים עם שרידי מבנים מהתקופה הרומית, מקדשים עתיקים ומוזיאונים. יש מלונות יוקרה, מיני-פנסיונים ובתי הארחה לתיירים.

פשט מכיל חלק ניכר מהמבנים האדריכליים מהמאה ה-12 ועד היום. תיירים מוצאים עניין גדול ביותר ברובע בלווארוס שלו, שנמצא בתוך חומות המבצר ההיסטוריות. הוא נחשב למרכז חיי התיירות בפשט ומציע לאורחים מבחר רחב של מקומות לינה.

בודה היא החלק הירוק וההררי ביותר של הבירה. יש הרבה פארקים, כיכרות, יערות. הנקודה המעניינת ביותר של האזור היא גבעת בודה, שעל מדרונותיה ניתן לראות את מבצר בודה מימי הביניים, מספר מקדשים וארמונות. לכל האזורים הללו ניתן להגיע בקלות בעזרת סיור סגווי בבודפשט, שיאפשרו לכם התניידות קלה יותר בין האתרים.

חופשה עם ילדים בבודפשט

חופשות בבודפשט עם ילדים יכולות להיות מהנות מאוד, אם יודעים לבחור את האטרקציות המתאימות. ילדים ייהנו לשחות במרחצאות, לצאת לרכיבות בפארק Városliget ולראות בעלי חיים בגן החיות של בודפשט. אם תרצו, תוכלו לבקר בפארק המים Aquaworld או במוזיאון המרציפן. אם אתם לא רוצים לפספס את האטרקציות השוות ביותר, ולהיות מוכנים עם רשימה של מקומות מומלצים לבקר בהם, אל תפספסו את ההמלצות העדכניות והחמות ביותר של אתר בודפשט איי אל.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...