Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איזה פריימר מומלץ לעור בוגר

איזה פריימר מומלץ לעור בוגר
קרדיט Freepik.com

בעשורים החמישי והשישי של החיים, קצב ירידת האסטרוגן בגוף מגיע לשיא וכתוצאה מכך חלה ירידה גם בייצור החלבונים החשובים למרקם של העור ולאלסטיות שלו: קולגן ואלסטין. התוצאה ניכרת על המרקם של העור שמאבד את המוצקות שלו בעיקר בקווי המתאר של הפנים, העור למעשה נופל ונראה רפוי. לכן, כל אישה שמעוניינת לטפח את העור שלה ולהתאפר בגילאים בוגרים יותר, חייבת לדאוג למוצרי טיפוח ואיפור המתאימים לעור הפנים שלה באופן מדויק וכאלה שמתאימים לעור בוגר בכלל.

מדוע חשוב לבחור מוצרי טיפוח ואיפור המתאימים לעור בוגר?

חשוב להבין כי ככל שאנו מתבגרים העור זקוק ללחות עשירה יותר. כלומר, לחות לעור צעיר לא תספק עור בוגר. יכולת הייצור של הלחות בעור יורדת בצורה משמעותית והעור לא מסוגל לייצר אותה באופן עצמאי. לכן, חשוב מאוד להתאים מוצרי טיפוח לעור המדובר. כל הקרמים לעור צריכים להיות בעלי סגולות ריפוי ושיקום, הם צריכים להיות עשירים במרכיבים התואמים לעור בוגר. גם מוצרי האיפור צריכים להיות תואמים לעור בוגר שכן, שימוש במוצרי איפור שלא מתאימים לסוג העור, יכולים להסב נזק לעור. כמובן שמוצרי איפור שלא מתאימים לעור בוגר גם לא יסבו לו את התוצאה הטובה ביותר ועל כן, בבואך לרכוש מוצרי איפור ומוצרי טיפוח, כדאי מאוד שתתייעצי עם אשת מקצוע אשר מכירה היטב את תחום המוצרים הללו ותדע כיצד לכוון אותך לרכישת המוצרים המתאימים לך.

קרדיט Freepik.com

טיפים לבחירת פריימר מושלם לעור בוגר

ככלל, חשוב להבין כי תפקידו של הפריימר הוא להכין את עור הפנים לאיפור. על עור הפנים של רובנו ניתן למצוא פגמים קטנים יותר וקטנים פחות, נקבוביות מוגדלות, צלקות קטנות, מרקם לא אחיד, יובש וקמטים ועוד. כדי שהאיפור יראה במיטבו על כל עור פנים, חשוב להעניק לו מראה אחיד, חלק ועשיר בלחות ועל כן נעזרים בפריימר טרם מתחילים להתאפר. מכיוון שכאמור עור בוגר מאבד מהלחות שלו וכן, יש בו לא פעם קמטים ומראה עור לא אחיד, אין ספק שמריחת פריימר טרם האיפור היא דבר חשוב ביותר.

כיום קיימים בשוק עשרות סוגי פריימרים וכיום למעשה לכל חברה לאיפור מקצועי יש פריימר כחלק ממגוון המוצרים שלה. לפריימרים יש שימושים שונים, החל מכאלה ייעודיים לאזור העיניים ועד כאלה שמתאימים לעור בוגר.

כדי לבחור את הפריימר המדויק לעור בוגר, ראשית כל יש להתאים אותו לסוג העור שלך. אם יש לך עור שמן, חשוב שתתאימי אותו באופן אשר יאפשר לך להנות מהעמידות של האיפור לאורך זמן.

כמו כן, מכיוון שלא מעט פעמים עור בוגר מכיל קמטוטים עדינים באזור העיניים והשפתיים, הרי שחשוב מאוד לבחור אחד שיעניק מרקם עור חלק יותר עקב שימוש בו. יש לוודא כי הוא חודר לקמטוטים ולאחר הייבוש יהווה מצע עליון חלק שעליו יונח הבסיס של האיפור.

חשוב מאוד לוודא מראש כי מדובר על פריימר איכותי של חברת איפור מקצועי, עדיף להקפיד שהוא יהיה קליל, שקוף ומרוכז כך שכמות קטנה של חומר למריחה תהיה מספיקה בהחלט לפני כל איפור.

כל אחד ואחת כיום יכולים לבחור לעבור השתלמות איפור אשר תסייע לה לבחור מוצרי איפור מתאימים לסוג העור שלה, ללמוד כיצד להתאפר נכון וכמובן, כיצד לבחור פריימר בהתאם לעור שלה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...