Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אושרה תוכנית "מגדלי הציונות" בלוד

אושרה תוכנית "מגדלי הציונות" בלוד
כנען שנהב אדריכלים

מתחם 'מגדלי הציונות' הוא הפרויקט היזמי הראשון לפינוי-בינוי בלוד, שאושר השבוע למתן תוקף על יד הוועדה המחוזית לתכנון ובניה. המתחם יכלול 742 יחידות דיור במקום 124 דירות ב-7 מבני מגורים ישנים שיפונו, וכן שטחי תעסוקה ומסחר, פארק רובעי חדש ושינוי פני הכניסה מכביש 40 לעיר. הפרויקט הוא יוזמה של חברת פיוצ'ר סנצ'ורי בשיתוף מלא עם עיריית לוד, כלכלית לוד ו"המבואה" – המנהלת העירונית להתחדשות בלוד ראש העיר עו"ד יאיר רביבו: "מיקומו של הפרויקט בכניסה הראשית לעיר יהווה כרטיס ביקור מפואר לעיר שהולכת ומתחדשת"

כנען שנהב אדריכלים

התקדמות משמעותית בפרויקט "מגדלי הציונות" בלוד. לפני כשנה – כפי שפורסם, אישרה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז מרכז את התכנית להפקדה. השבוע, לאחר שמיעת ההתנגדויות, קיבלה התוכנית תוקף ולמעשה היא יוצאת לדרך.

מדובר בתוכנית היזמית הראשונה לפינוי־בינוי בלוד שמאושרת ע"י הועדה המחוזית למתן תוקף. במסגרת התוכנית, בשדרות הציונות בלוד, יפונו שבעה מבני מגורים ישנים בני 124 דירות, וייבנו שישה מבנים בני 27-22 קומות כל אחד, עם 742 יחידות דיור. שלושה מהבניינים ייבנו בעירוב שימושים, ויוקמו מעל קומות מסחר ותעסוקה, ושלושה נוספים יכללו שטחי ציבור בקומות הקרקע. בנוסף לכך התוכנית כוללת פיתוח של פארק רובעי בשטח של 14 דונם, משדרות הציונות עד צומת גינתון אל כביש 40.

כנען שנהב אדריכלים

במסגרת התוכנית, יורחב הכביש בשדרות הציונות כדי לאפשר תנועה רבה יותר של כלי רכב, אשר צפויה לגדול עם הגידול באוכלוסיית האזור, ולאפשר גישה נוחה אל המתחם וממנו דרך חיבור חדש אל רחוב גרינבאום.

את התוכנית יזמה חברת פיוצ'ר סנצ'ורי יזמות והשקעות של עו"ד שי צוקרמן וליאור אברהם חכם, בשיתוף מלא עם עיריית לוד, כלכלית לוד ו"המבואה" – המנהלת העירונית להתחדשות בלוד, והיא מתוכננת על ידי משרד כנען שנהב אדריכלים.

כנען שנהב אדריכלים

אדריכל התוכנית גיל שנהב: "תוכנית הציונות בלוד היא תוכנית פינוי־בינוי ראשונה שמקבלת תוקף בלוד. היא תעניק לשכונה ולתושביה התחדשות ושיפור באיכות החיים, תשדרג משמעותית את המראה החיצוני של השכונה ותעניק לתושביה הוותיקים חוסן כלכלי ותחושת גאווה ותקווה. הפרויקט מתוכנן בעירוב שימושים של מגורים, מסחר, שטחי ציבור ושטחים ירוקים ויעניק לשכונה אופי חדש ומודרני, יעורר את חיי הרחוב בזכות תנועה של אנשים, ויכניס לה חיות ורעננות חדשה".

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, "בשורה חשובה לעיר לוד עם אישור הפרויקט המדהים הזה בשדרות הציונות על כביש 40, שייקרא "מגדלי הציונות". מיקומו בכניסה הראשית לעיר יהווה כרטיס ביקור מפואר לעיר שהולכת ומתחדשת. פרויקט זה מצטרף לעוד שורה של פרויקטים, שיהפכו את לוד לעיר גדולה עם תשתיות חדשות, פיזיות וחברתיות, עיר מרכזית בישראל. נמשיך בע"ה במרץ לפרויקטים הבאים".

כנען שנהב אדריכלים
כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...