Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לוד חגגה עצמאות 70 למדינה ולשחרור העיר

לוד חגגה עצמאות 70 למדינה ולשחרור העיר
דובר עיריית לוד

העיר לוד התמקמה בשנים האחרונות בראש הערים המובילות את במות העצמאות המרשימות ביותר בישראל. מסורת המצליחה לשבור שיאים ולמשוך בכל שנה עשרות אלפים מתושבי לוד ומהארץ כולה. 2 במות בשד' ירושלים, הבמה המרכזית לקהל הרחב ובמה לציבור הדתי, עשרות אומנים, 24 שעות של הופעות מחשמלות, מלאות צבעים, צורות ואורות, ויש לנו במה להתגאות! 

בטרם נפתחו החגיגות, נערך כמידי שנה ובפעם העשירית בבמה המרכזית, טקס הדלקת המשואות המסורתי, בהנחיית דובר העירייה יהורם בן ארוש. שישה אישים המתעלים בתרומתם לעיר ולתושביה, נבחרו על-ידי ועדה מיוחדת, להשיא את אש המשואה, כל אחד בתחומו. לרגל חגיגות ה-70, הוחלט לחרוג מהנוהג ולהשיא השנה 7 משואות. ראש העיר עו"ד יאיר רביבו ברך את מדליקי המשואות והעניק לכל אחד ואחת מהם תעודת הוקרה מיוחד, בהם אורי קאופמן – משואת הקהילה,  חנוך קלרר -משואת הציונות ואהבת האדם, שמעון בן ישי -משואת החסד והמורשת, שללשוילי אהרון – משואת ההתנדבות , נעמי טוויל – משואת החברה וקידום הנשים, אשר חדד– משואת החינוך, ו'כנפיים של קרמבו' – משואת הנוער.

את אירועי יום העצמאות בלוד, הזניק ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, בקול תרועה רמה, כשבישר על פתיחת חגיגות ה-70 למדינת ישראל ולשחרור העיר. גם השנה, מופע זיקוקים מרהיב וצבעוני האיר את שמי העיר, לתוך המופעים והחגיגות שאחרי.

עשרות אלפי תושבים מלוד, מהערים הסמוכות ומכל אזור המרכז, הגיעו לטעום מהחוויה הבלתי נשכחת. האלפים הציפו את רחבת החגיגות מול הבמה המרכזית בשד' ירושלים, משפחות, ילדים, נוער, מבוגרים, באווירה שמחה וססגונית.

את המופע המרכזי של הערב, הוביל הזמר ליאור נרקיס שהצליח להקפיץ ולהרקיד את האלפים לאורך דקות ארוכות. השילוב של הופעות אומנים מהשורה הראשונה כמו סטפן, איזי, ורותם כהן, לצידם של אומנים מקומיים מעולים כמו דודי בוזגלו, אוריין שטאל וניר בנילוש – סיפקו בהמשך הערב הנאה צרופה לבאים.

לצד הבמה המרכזית, הוקמה בימת אירועים נוספת, המכוונת לציבור הדתי. אמנים, להקות, ומופעים מן השורה הראשונה – סיפקו רגעים מרגשים ומהנים לא מעטים. ללא ספק האירוע הבולט של הערב היה ביצוע בשירה המונית לשיר, זוכה האירוויזיון – הללויה, בגרסה המותאמת לעצמאות ה-70 למדינה. העיר לוד נבחרה, יחד עם עוד 30 ערים נוספות, לבצע את השיר סימולטנית ובשידור חי בזמן טקס הדלקת המשואות המרכזי בהר הרצל. התוצאה, אין חולק – מרגשת ומרשימה.

להקות מחול מקומיות איכותיות, לצד מקהלת "מעפילים", בית הספר לקפוארה, ספקטור דנסינג של אלזה ספקטור, הסטודיו של מורן מרי, בית הספר לקפוארה,  ו- T.M. DANCE – הצליחו לשמור את האווירה המחשמלת עד השעות הקטנות. את אירועי ערב העצמאות, נעל מופע כובש ומרגש של אמן מצליח בן המקום – נתן גושן.

גם יום העצמאות סיפק רגעי נחת רבים. תוכנית בידור איכותית לכל המשפחה ולאורך כל היום, הכוללת אומנים אהובים ומובילים, לצד אטרקציות לילדים ומחצלות רחבות הידיים שהוקמו בין לילה לאורך הבמה- יצרו אווירה מושלמת של חג וחופש, בשילוב המנגלים המסורתיים והישיבה במחצלות רחבות הידיים הפזורות במדשאות לאורך הבמה, נוסף על סככות הצללה שהציבה העירייה- הסבו לאלפי החוגגים נחת, הנאה ותנאים מושלמים לחגיגה של פעם בשנה!

ליאור נרקיס, סטפן, רגב הוד, ישי ריבו, רותם כהן, בועז שרעבי, יזהר כהן, קלוד דדיה, מיקי, אליאנה תדהר, ועוד רבים אחרים יחד עם להקות המחול והזמר של העיר – מוכיחים שוב כי אין מקום מוצלח יותר מלוד, ליהנות מחגיגת עצמאות אמיתית. אז קבענו, מתראים שוב בחגיגות העצמאות בלוד גם בשנה הבאה!

"החגיגות ואירועי העצמאות בלוד היו ב"ה מושלמים", אמר ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, "תודה לכל המערכת המדהימה הזו של עיריית לוד, המשטרה ורשת המתנ"סים שעבדה חודשים רבים כדי שלתושבי העיר היקרים שלנו ולכולנו יהיה כייף, מהנה, שמח ובטוח. תודה לתושבים שהגיעו באלפיהם ותודה על כל הפרגונים והתגובות הנלהבות. נתראה בע"ה בעצמאות הבא"!

דובר עיריית לוד
דובר עיריית לוד
דובר עיריית לוד

דובר עיריית לוד
דובר עיריית לוד
דובר עיריית לוד
דובר עיריית לוד
דובר עיריית לוד
דובר עיריית לוד
דובר עיריית לוד
כתבות נוספות שתרצו לקרוא
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...
הפופולריות הגוברת בקרב הילדים לתחום הרובוטיקה
חוגי רובוטיקה לילדים הופכים לפופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות. חוגים...
התערוכות במרכז לאמנות עכשווית רמלה נפתחות לקהל
אלנה צ'רטי שטיין / המקום בו שבילים נפגשים רחוב הרצל 12 אוצרת:...
סליחות ותשליך בלב ים
בעיצומם של עשרת ימי התשובה, יצאו תלמידי בית החינוך אמית...
המרכז לאמנות עכשווית – רמלה מציג תערוכות חדשות
בחלל ברחוב הרצל רמלה: אלנה צ'רטי שטיין / המקום בו...
מצטיין מח"ט צנחנים לראש השנה, רס"ל ישראל רובינוב תושב לוד
ביום שני האחרון, בתאריך 11.9.23 התקיים טקס מצטיינים בראשות מפקד...
פסטיבל 'רמלה עיר עולם' 2023
חגיגה חווייתית לכל המשפחה עם מיטב האמנים המובילים * מופעי...
המרכז לאמנות עכשווית – רמלה מציג תערוכות חדשות
בחלל ברחוב הרצל רמלה: אלנה צ'רטי שטיין / המקום בו...
חוליית שודדי כספות נעצרו בשפלה
כח משימה מיוחד שהקים מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי...
שינה לצד התינוק
הדרך המושלמת והטובה ביותר לישון לצד התינוק שלנו זה באמצעות...